dication.com/pagead/js/adsbygoogle.js'/> بقلم شيرين محمد- من قصص اعضاء زي الكتاب ما قال lass cond='data:view.isHomepage' name='home'/>

القائمة الرئيسية

الصفحات

بقلم شيرين محمد- من قصص اعضاء زي الكتاب ما قال

بقلم شرين محمد- من قصص اعضاء زي الكتاب ما قال

بقلم شيرين محمد- من قصص اعضاء زي الكتاب ما قال

(ومن قال ما الحب الا للحبيب الاول كان مخطئ تماما يا من سلب قلبي فأنت كنت وتيني الوحيد فمن قبلك يستحق ان يطلق عليه حبيبا فقلبي لم يدق بهذه الشدة الا امام حديثك لم يستطع فك حصون قلبي الا ضحكتك التي تغلغلت بين شباك وحصون قلبي الذي كان يريد الانغلاق للأبد وابادت تلك الحصون فلذلك لماذا لا يكون جميع الحب الذي اشعر به لك وانت من ملكت قلبي بل انت من استحوذت عليه وسكنت به وجودك سيبقي بقلبي حتي واذا مر الف عام فبكل بساطه انا احبك يا من سكنت القلب....
_________________

غيث:جميله انتي كالقدس وانا فلسطيني غارق بعشقك يا موطني...
قدس:بقيت تألف يا غيث
غيث:بتعلم منك يا قدسي....وبعدين خدي هنا يا شبر ونص فين الفطار
قدس:ماهو اصل بص هفهمك والله
غيث:حرقتي الفطار صح
قدس:ايه دا عرفت ازاي
غيث:ابدا في ريحة شياط في البيت كله سلامة حاسه الشم يا روحي
قدس:بص هحاول اعمل فطار تاني انت عارف ان لسه متعلمتش اعمل اي حاجة
غيث:ولا فطار تاني ولاتالت الله يكرمك هتأخر علي الشغل انا هدخل اعمل اي حاجة ناكولها واه هرجع من الشغل هاخدك ونتغدي برا ونتفسح شويه
قدس:وهتوديني الملاهي وتجيبلي غزل البنات
غيث:هعملك اللي انتي عاوزاه يا ست البنات
قدس بفرحة كبيرة:بجد انت كنت عوضي من الدنيا دي يا غيث عوضتي عن وفاة بابا وعوضتني عن عمرو اللي كان في يوم خطيبي وكسر قلبي بخيانته
غيث:حبيبتي انا موجود عشان افرحك
قدس:مش هتبعد يوم يا غيث
غيث :ولا حتي ثانيه واحدة يا قدسي وبعدين استني بقا اشوف هناكل ايه لحسن يرضيكي زوجك قرة عينك يفضل جعان كدا يرضيكي...
قدس:اتفضل يا شيف غيث هههه
_________________
غيث:انا جيت
قدس من ورا الباب:بخ خضيتك صح قول قول متكسفش خضيتك
غيث:انا مجوز طفله عنها سنتين مش 22سنه لا
قدس:تسلم يا زوقك
غيث:طب يلا يختي اجهزي واه من بكرا في نزول للكليه يا فاشله.
قدس:انا مش فاشله يا حبيبي هما اللي بيحطوا المناهج صعبه
غيث:ياراجل
قدس:اها ومش عشان انت الدكتور هتسقطي يعني دا انا زوجتك قرة عينك برضو
غيث:طب روحي اجهزي يختي ...بحب مجنونه....
قدس:سمعتك علي فكرة قصدك بتحب فرفوشه اما تحب تهزقني هزقني صح
غيث حدفها بالمخده:امشي يا بت
قدس:ماشيه يا عم متزوقش
غيث:هههه مجوز صاحبي اوي بعد يا عم دي
_________________
غيث:انا جاهز.
قدس:وانا جاهزه يلا عشان الملاهي
غيث:طب صليتي العصر الاول
قدس:حصل يا فندم
غيث:طب يلا يا لمضه
قدس:بعد ما عندكم
غيث :انا لمض دا انا غلبان
قدس:ي نوحي ي نوحي
غيث:كدا طب مفيش ملاهي
قدس:بالله يا غيث خلاص
غيث:بهزر يا عيون غيث يلا علي الملاهي
قدس بطفولة:يس يس انت احلي غيث في الدنيا
غيث:طب يلا يا قدسي
_________________

قدس:عاوزة اركب اللعبه دي
غيث:لا يا قدس اخر مره طلعتي جبانه وقعدتي تصوتي
قدس:بالله يا غيث عشان خاطري يلا يا غيث
غيث:توء توء
قدس:غيث حبيبي يا غيث
غيث:عارفك زنانه ومش هتسكتي قدامي علي اللعبه
_________________
قدس:نزلنااااااااي بقولك نزلناااااااي هصوت واقول خاطفني
غيث:هو انتي لسه هتصوتي وانتي هبله ي روحي هخطفك واجيبك ملاهي
قدس:نزلنااااااااي
غيث:ليه مش دي اللي عاوزه اركب اللعبه دي يا غيث بالله يا غيث
قدس:اسفه اسفه نزلوني
غيث:نزلنا يا ستي
قدس:عاوزه روايه يا غيث
غيث:ايوا روايات وبطلها يموت وهرمونات النكد تطلع عليا صح
قدس:برافو عليك يا حبيبي صح ههههه
غيث:عارفه يا قدسي
قدس:هاااا
غيث:يا من تربعتي علي عرش قلبي فأصبحتي ملكة عليه وهو كل ممتلكاتك
قدس:بحبك يا غيث
_________________
(لتستيقظ علي صوت المنبه بالهاتف الذي يدق علي موعد اذان الفجر لتسمع صوت الاذان)

قدس:غيث قوم يا غيث عشان صلاه الفجر غيث
فوجدت يد تربط علي كتفها بحنان
والدتها:انتي لسه بتفكري فيه يا قدس
قدس:مش هقدر انساه ياماما ولا حتي قلبي هيقدر ينساه مش عقلي
والدته :ربنا يرحمه يارب
قدس:يارب
امسكت بورقه وقلم وكتبت:ستبقي بقلبي حتي واذا مر الف عام فبكل بساطه انا احبك يا من سكنت القلب....لعل لقائنا قريب يا غيث فكيف لك انت ترحل وتترك قدسك هكذا.....

#قدس_غيث🖤
#لعل لقائنا قريب يا غيث فكيف لك انت ترحل وتترك قدسك هكذا🖤
#Shereen Mohamed 🖤
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق
  1. جميييل يشيري استمري بحب كتباتك جدا❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    ردحذف
  2. جميل اوووي حقيقي 🥺♥️♥️♥️

    ردحذف

إرسال تعليق

اكتب تعليق لتشجيعنا